Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.04.2021, 21:32   #24
magneto
 
magneto's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Olsztyn (Wa-Ma)
Posty: 278
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: mój 3,5
magneto jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 14 godz 30 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Ronin78 Zobacz post
Oczywiście że chcę, w RD04 mam 4500 obrotów i wydaje mi się to limitem nie katowania na dłuższą metę.
Ja bym się tak obrotami w CB500X nie przejmował - ten silnik ma dużo więcej wspólnego z modelami CBR, niż z XL, czy XRV.
Miałem poprzednią CB500 (fakt - inny silnik, bardziej "krótkoskokowy") i na trzy wymiany oleju dolałem tylko raz - po sezonie przejeżdżonym z młodzieżą, tak w skrócie: przyspieszenie max, czerwone pole też się zdarzało, na przelotach 140-160 (7-8 krpm). Dolałem ok. 250 ml na ponad 12 kkm... Wtedy moto miało ok 40 kkm przebiegu.
To nie Trampek (mam), czy Africa (XRV). Inna skala.

@Luis : kuś dalej, kuś... I dzięki za piękne zdjęcia
__________________
Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej...
RUSSIAN GO HOME ! !
magneto jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Honda Riding Gear 2019 darius Gadżety / wyposażenie 8 25.11.2018 18:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.