Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.09.2009, 14:20   #9
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
Domyślnie

Osobiście w trampku jak i w afrykach nie stosowałem irydowych - bo na zwykłych dobrze mi śmiga - a nadwyżek kasy nie mam.
Ale że sa trwalsze - sam doświadczyłem. Miałem crossową Jawę 500 2t i motocykl ten bardzo sprężony i z bogato ustawioną mieszanką niszczył świece co góra 2 - 3 jazdy. Zreszta producent przewidział ten fakt i w celu zwiększenia niezawodności w czasie rajdu w głowicy były dwie świece - (jedna na zapas) i tylko fajke sie przekładało jak działająca świeca admówiła współpracy ( w póżniejszym modelu były dwie cewki i przełącznik -która świeca ma chodzić).
Otóż problem PSUJĄCYCH SIE ŚWIEC ROZWIĄZAŁEM PRZEZ ZASTOSOWANIE UŻYWANEJ ŚWIECY PLATYNOWEJ Z SAMOCHODU OSOBOWEGO.
__________________
Enduro i ADV
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Świece zapłonowe ramires Układ elektryczny i zapłonowy 18 11.03.2009 14:53


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.