|
|
|
|
#1 |
![]() |
Przelatałem dopiero 350 km na CRF300L. Spalanie 2.8-3.0 l/km. Max obrotów to 5500/6000. Staram się wachlować w obrotami i nie zamulać. Pewnie po dotarciu, z rogalem i po górach wypije max 3,5 l/km.
Dziurawa szutrówka max 70 km/h. Zawieszenie nie nadąża wybierać. Mam takie poczucie graniczące z pewnością, że na starym LC4 640 ADV leciałbym 100 km/h i drapł się po dupie z nudów. No, ale to jest szwenduro a nie jebnięty radykał. Stare klasyki idą w cenę. Miałbym olbrzymi opór wysłać takie cacko w błoto. https://www.olx.pl/d/oferta/suzuki-d...5-IDIr3dg.html
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,078
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 2 godz 34 min 0
|
Cytat:
.Bedziesz gdzieś jeździł w moich okoliach ( okolice Kuklówki ) to daj znać obejrzę to nowe cacko - bom ciekaw bardzo . |
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2019
Posty: 193
Motocykl: Dr650Re
Online: 2 dni 17 godz 4 min 53 s
|
Pierwsze co bym zrobił po zakupie takiej hondy to wymiana tylnej sprężyny na twardszą liniową, a z przodu albo wymiana sprężyn, albo dołożyć podkładki (spacery) w celu zwiększenia napięcia wstępnego sprężyn. Na pewno będzie duża poprawa w prowadzeniu po wybojach. Przerabiałem to w T7.
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |