Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30.08.2009, 20:54   #1
paku
 
paku's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
paku jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
Domyślnie

Ten LM wygląda interesującą, ale strasznie gesty na zimno.
Jedynki nie wrzucę lub z hukiem

I dużo osadów po spopieleniu, czyli może produkować nagary.

Ale parametry ma cacy, jak mobil

Basis : Syntheseöl / Additive
Viskositätsklasse : 10W-50
Dichte bei +15 °C : 0,860 g/cm³ DIN 51757
Viskosität bei +40°C : 118 mm²/s DIN 51562
Viskosität bei +100 °C : 18 mm²/s DIN 51562
Viskositätsindex : 165 DIN ISO 2909
Flammpunkt : 236 °C DIN ISO 2592
Pour Point : -45 °C DIN ISO 3016
Asche, Sulfat : 1,45 g/100g DIN 51575
ASTM-Farbzahl : 3,5 DIN 51578
…/
paku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.08.2009, 23:37   #2
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał pku Zobacz post
Ten LM wygląda interesującą, ale strasznie gesty na zimno.
Jedynki nie wrzucę lub z hukiem

I dużo osadów po spopieleniu, czyli może produkować nagary.

Ale parametry ma cacy, jak mobil

Basis : Syntheseöl / Additive
Viskositätsklasse : 10W-50
Dichte bei +15 °C : 0,860 g/cm³ DIN 51757
Viskosität bei +40°C : 118 mm²/s DIN 51562
Viskosität bei +100 °C : 18 mm²/s DIN 51562
Viskositätsindex : 165 DIN ISO 2909
Flammpunkt : 236 °C DIN ISO 2592
Pour Point : -45 °C DIN ISO 3016
Asche, Sulfat : 1,45 g/100g DIN 51575
ASTM-Farbzahl : 3,5 DIN 51578
…/
Te parametry 10w50 trzyma mniej wiecej tak samo wszystko od motula, castrola... shell na bank jest lepszy zawsze, ale też i o tyle samo droższy 10w50 jest prawie jak 10w60 ale to trza by inny wątek założyć A jak komuś po 5-6 tyś km zaczyna ubywać olej to nie wina oleju jest, tylko czegoś innego ( o ile to nie półsyntek tylko synt 100% )
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
syntetyk czy półsyntetyk solo1972 Silnik, sprzęgło, skrzynia 17 09.02.2009 15:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.