|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Posty: 88
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 42 s
|
![]()
Moim zdaniem nie warto, bo to moto docelowo i tak do przeróbki np. zawieszenia, zostaje 1200 zł za które masz prawie amor na tył np. YSS.
Nie ważę tyle co Taj, więc to pozycja obowiązkowa. A tak naprawdę kupując takie moto wiązałbym się świadomie na dłuższy czas, znając jego ograniczenia i wady, więc sprzedaż za dwa trzy lata nie wchodziła by w grę, więc rocznik bez znaczenia. A tak z innej beczki, mam fazę teraz na Rally, he,he, bo po wyrzuceniu i obcięciu dolnych owiewek, dodaniu płyty pod silnik wygląda bardziej kozacko moim zdaniem, tylko te 5 koła dopłaty to sporo. No i byłoby prawdziwe Szwenduro z owiewką ala rajd Paryż -Dakar. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 18:58 |
XXVI WiR Rally 2021 dalej zwany podlasiakiem | sluza | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 205 | 20.11.2021 06:34 |
XXVI WiR Rally 2021 - koszulki | jendrus | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 65 | 27.10.2021 07:26 |
Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 12:36 |
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 13:56 |