![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,031
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 36 min 12 s
|
![]()
Dzięki WIELKIE - "spokój jest bezcenny za wszystko inne zapłacisz kartą ..."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Pawle , w mojej babci czasami się też da ułyszeć coś ala postukiwanie gdzieś pod prawym deklem, jak wspomniałeś tylko na zimno zaraz po odpaleniu.
Chyba bardziej na bocznej niż centralce. Jak kiedyś dawno temu zmieniałem sobie tarcze sprzęgła zerknąłem na łańcuszek, owszem nie był napięty jak struna ale jego luz zupełnie mnie nie zaniepokoił. Jest też możliwe że póki pompa nie napełni całej magistrali olejowej i nie złapie pełnego ciśnienia roboczego( mimo zgaszonej kontrolki) wydaje z siebie dźwięki ![]() Dodam że przez ostatnie 33 tyskm nic pod tym deklem się nie wydarzyło więc nie zwracam na to uwagi, widać tak już ma być....po prostu działa i tyle. A że czasem sobie wyda dźwięk znaczy że żyje i się kręci , gorzej jak ucichnie ....wtedy może oznaczać że sie coś urwało ![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Różnica w odgłosie ( ciszej/głośniej) na bocznej czy centralnej stopce, jest spowodowana pracą silnika w pochylonej lub prostej pozycji , kiedy łańcuszek pompy jest wyciągnięty wydala różnego rodzaju klekot . Nie ma co się zastanawiać nad wymianą , koszt łańcuszka 78 zł DiD i 15 zł uszczelka dekla do tego 3 godz. roboty i po klekotaniu .
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Cały czas się uczy
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Płock
Posty: 123
Motocykl: Varadero
Przebieg: 50000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 17 godz 59 min 42 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |