|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Parafrazując stary dowcip: to na nic, łapy jej się ślizgają...
Sorki rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
U Pomira jest tak, że najbliższa dostępność dla tych co się nie zapisali wcześniej to czerwiec. Piszę o 300R
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Chłopy,
Mam jedno pytanie, ale może głupie, więc proszę: nie bijcie ![]() Czy ta nowa CRF-ka z uwagi na moc 27KM to poradzi sobie z jazdą np. po piaskowni - podjazdy w głębokim, grząskim piachu? Nie mówię o szaleństwach, tylko o faktycznym podjechaniu. Sprzęt mi się podoba i wydaje mi się, że oprócz wyjazdów byłby świetny do nauki w terenie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 15,584
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 5 dni 43 min 48 s
|
![]() Cytat:
To nie jest sprzęt, który da Ci możliwość wejść w winkiel z uślizgiem koła, jest też jak na posiadaną moc dość ciężki. Ciężko będzie przelecież nad kamieniami, wodą, pieńkiem z lekkim kołem z gazu... Myślę, że to nawet może być niemożliwe. Strzelanie ze sprzęgła IMVHO nie rozwiązuje w ogóle tego problemu bo jeśli się chcesz uczyć to dozowanie mocy przez strzał jest takie sobie - nie mówię, że się nie da. No nie jest to responsywny motek. To jest jak to nazwałem kiedyś 'SZWENDURO' - powoli wjedzie niemal wszędzie, dowiezie bambetle dookoła kraju TETem. Fajnie pooglądać takie Suwały czy Rumunię z szutru niespiesznie. Dojedzie i wróci. Bardzo bezawaryjne. Długie okresy międzyprzeglądowe. Do nauki w offie osobiście wolałbym jakiekolwiek paroletniw 125 w 2T. Po prostu uważam, że jest to urządzenie bardziej precyzyjne, gdzie masz bliższą korelację między tym co robisz a tym co się tak faktycznie dzieje. CRF po prostu jedzie. To bardzo fajne - czasami jednak to po prostu o wiele za mało. W każdym razie, nie twierdząc że już umiem ![]() m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,439
Motocykl: CRF250L * T7
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 2 godz 23 min 15 s
|
![]() Cytat:
![]() Widzę, że jesteś z Warszawy, więc jak chcesz osobiście sprawdzić jak jeździ 250L w terenie, to odezwij się za parę dni jak śnieg stopnieje. Mam dookoła siebie kilka ciekawych miejsc na testy. Piaskowych też. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 15,584
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 5 dni 43 min 48 s
|
![]()
na swoje usprawiedliwienie dodam, że miałem serię na dwa dni z salonu. seryjne przełożenia no i też musiałem uważać, żeby nie popłynąć na siano więc nieco świadomie ograniczałem fun-factor.
jeszcze jedną rzecz sobie przypomniałem - jak wjechałem w nadmietkowski piach włączył się wentylator i tak sobie pierdział cały czas póki stamtąd nie wyjechałem. powtórzę - byłem delikatny dla sprzęta. jakby ktoś chciał fest latem orać w piachu to nie wiem czy to chłodzenie wydoli. m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 18:58 |
Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 12:36 |
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 13:56 |