![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: łódź
Posty: 409
Motocykl: R 1100 GS
![]() Online: 4 dni 22 godz 27 min 57 s
|
![]()
ja tutaj widze ze na 80 oktanowce chlopaki lataja i smiga jak ta lala, a mi sie zdazylo zatankowac pod fałkowem ( kieleckie) 95 to kuzwa myslalem ze do lodzi nie dojade, chyba sama woda byla , uwaga na ta stacje bo bedziecie pchac afri
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Zdarzyło się i na poniżej 72 jezdzić... i nie było kłopotów.
__________________
www.motopodroze.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
![]() |
![]()
Pytanie do mistrzów wtryskowych( BMW , wiadro czy ktm.....) czy ktoś jeździł na bylejakim paliwie( mało oktan lub mocno zanieczyszczone ropą czy innymi wynalazkami...)
ciekaw jestem jak to działało?
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |