![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,785
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Tylko się zastanawiam co się może stać jak masz pomocniczy akumulator wyładowany do 0, główny pełny, dodatkowo odpalony silnik i w tym momencie podpinasz drugie aku - czyli najgorszy scenariusz bo idzie prąd bez żadnego ograniczenia z alternatora/pełnego aku do pustego aku.
Może ugotować akumulator, mogą się kable stopić... nie mam pojęcia. Zastanawiam się czy nie najlepiej złaczyć oba akumulatory na stałe i zrobić monitor napięcia? I znać jakiś bezpieczy zakres kiedy można odpalić. Ewentualnie na zapasowy zapas jakiś powerbank z opcją odpalania dupowozu. Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
1 kask - kilka nazw | bouli | Kaski | 3 | 30.04.2015 17:47 |
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach | flippy | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 22.08.2014 23:28 |