|
|
|
|
#1 |
![]() |
Test 'kolankowy'. Aha. Dobrze, ze nie napletkowy bo by bardziej bolalo niz kolanka. Nie madrzej zrobic to tak za kilkadziesiat PLN? A poza tym procedura z pewnoscia jest bardziej skomplikowana z wejsciem w soft ECU wlacznie. Robilem to dla kilku DL1000 i Versysow650 bo 'czeski' po tutorialach na YT krecili zalakowanymi srubami. Mocno skomplikowana procedura o wielu poziomach. Ale my od zawsze fabryke poprawialismy
__________________
buziaki
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,656
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 23 godz 15 min 28 s
|
Pirometr nie będzie działał prawidłowo na kolankach w CRF, powierzchnia rozprasza laser i wynik pomiaru całkowicie odbiega od rzeczywistej temperatury. Generalnie różnice rzędu 50st.C są nie istotne, natomiast gdy jest nieprawidłowe spalanie są różnice są rzędu 200st.C i więcej a to widać "gołym" okiem i nie trzeba specjalistycznej aparatury. Dalej i tak "zwykły użytkownik" nic nie zrobi sam.... więc może udać się do serwisu na szerszą diagnostykę.
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,656
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 23 godz 15 min 28 s
|
Witam,
aktualny przebieg ok 122.000km Luzy zaworowe: ssące od lewej 0.18 0.18 0.16 0.18 wydechowe : 0.21 0.22 0.21 0.21 (skorygowałem na 0.23) poprzednie sprawdzenie luzów ok 75.000 ssące w normie (nie mierzyłem dokładnie tylko górny i dolny zakres) a wydechowe podniosłem z 0.21 na 0.23 tam nie ma po co zaglądać co 24.000km powiedziałbym nawet, że co 48.000 także
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| dekiel zaworow nx650 | szynszyll | Inne - dyskusja ogólna | 8 | 23.02.2017 13:01 |