|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,077
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 2 godz 31 min 46 s
|
Tu nie o to chodzi żeby coś /gdzies wiecej wjeżdzać - mowa o dualach.
I trochę jednak jest tak że ten KTM w 2008 wysoko zawiesił poprzeczkę jeśli chodzi o duala, robiąc 690 z niezłym, regulowanym zawiasem a masie niższej niż oferowane obecnie 250/300 i mocnym silnikiem (nawet za mocnym) Wadą za to jest jednak jakość KTM (jak się czyta po forach) - choć jak pisałem moj ma 71500km i psuja sie jakiś pierdoły ( typu licznik - naprawa 100 zł) - ale generalnie pali /jeździ oleju nie bierze itp i wszystko działa . I ktoś nakręcił 60 parę tysiecy przede mną ![]() Może jeden im sie udało zrobic ![]() Wg mnie ludziska chętnie by przyjeli motorek dualowy ok 400 cm wadze do 120-130kg i mocy 40 KM ( ale ja wiem takie rzeczy w TMobile) Powoli to idzie chyba w dobrym kierunku CRF300L i może wspomniane Kawasaki - ale powoli I jak w przypadku CRF250L - to w nowych motkach - ludzie zrobią jakieś mody i zacznie to w miarę działac ![]() ps I nie jest to tak, że ja wykorzystuje ten potencjał KTM - jeżdze tak sobie - raczej słabo - ale czasami jako mistrz prostej lubie sobie bezstresowo pozapierniczać po płaskim
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Oczywiście że nie chodzi o wjeżdżanie tu, czy tam. Tylko o jazdę i koszty z tym związane, oraz różnice wynikające z użytkowania racing i nie racing. Gdzie średni roczny koszt samego serwisu i eksploatacyjnych rzeczy, przy przebiegu 150 godzin to 5 koła. Pod warunkiem że nic nie dupnie, nic nie urwiesz, nie połamiesz, co jest nie możliwe. Powinno dać do myślenia, tym co nie potrzebują racing, a taka l-ka 250 hondy jest ciągle tu traktowana jak motorek dla placów.
Dla mnie 690 czy 701 ani to do napierdalania po rumuńskich paryjach, ani do jazdy na kołach, którym z przyjemnością chciałbym przepchać 600 km dziennie szutrami, się nie nadaje. Ale to tylko moje zdanie, dla kogoś innego może spełniać wymagania, których dla mnie nie spełnia. Śmieszne jest dla mnie to, że w większości tematów o innych motorkach schodzi na ktm-a, a ten nie jest wyznacznikiem, niczego.
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|