|
![]() |
#1 |
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,546
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 2 tygodni 3 dni 8 godz 2 min 11 s
|
![]()
Nie wiem jak dużym problemem jest brak prądu w NAT, w GSie przez 245kkm nigdy mi się nie zdażyło aby na wycieczce zabrakło mi prądu. To znaczy były dwa przypadki, jeden opisywany z akumulatorem który padł, ale to było koło domu. Drugi przypadek na wycieczce gdzieś w Niemczech, gdy motocykl podczas jazdy zgasł, to znaczy zgasło wszystko, naprawiłem motocykl dokręcając kable do klem. Obecnie wstawiłem sobie wtyczkę od CTEK aby była możliwość od czasu do czasu podpiąć ładowarkę. Pozbyłem się większości dodatkowych rzeczy powpinanych w akumulator co też spowodowało lepszą kontrolę nad akumulatorem.
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: Białystok
Posty: 531
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 20 godz 15 min 0
|
![]()
Zgadzam się z Emkiem, wystarczy mieć wyprowadzone przewody pod siedzeniem w razie W. W moim motocyklu jest jeszcze łatwiej, mam fabrycznie wyprowadzony plus obok obudowy rozrusznika, masa jest wszędzie więc odpalenie jest prostsze i mimo potężnego aku w niskich temp. zdarzyło mi się korzystać z przewodów.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Biesowisko 2015 - idzie nowe | El Komendante | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 4 | 19.10.2015 21:42 |