|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() |
Porównanie 1000/1100 mogę zrobić o ile nie ma takiego wątku jeszcze. Ale faktycznie chyba nie ma...
Co do Tigera to gaśnięcie raczej nie związane z przechyłem bo tak samo gasł wyprostowany. Mój nie podnosił obrotów przy ruszaniu i mi osobiście problem wyglądał na zbyt ubogą mieszankę (czyli ekozbóje) i może jakiś chip lub o2-tuning by pomógł, ale się nie bawiłem w to. Też gdzieś słyszałem narzekania na konieczność wyjmowania kluczyka - u mnie było wszystko ok. Zwykle jak mi zgasł w trakcie jazdy to go nawet zderzyłem odpalić bez zatrzymywania, o wyjmowania kluczyka nie wspominając. To porównanie pewnie znacie - https://youtu.be/DqQIvAHsk8A. Z większością się zgadzam, później napiszę z czym nie. ALE na nagraniu w -24:29 minucie (czyli 2:52 nagrania, jakaś nowa forma odliczania czasu w YT), pod koniec sceny jak jadą Tigerem przez las - ten gaśnie dokładnie tak jak mi gasł. Trzeba dać głośniej by to usłyszeć. |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,637
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 16 godz 12 min 35 s
|
wygląda na to iż w tym modelu problem gaśnięcia już nie występuje, nawet ruszając z miejsca nie trzeba dodawać gazu
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 111
Motocykl: DR650R/XRV750/R100R/T1050
Online: 2 tygodni 4 dni 11 godz 18 min 17 s
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Triumph Tiger 900 | JarekO | Inne - dyskusja ogólna | 33 | 31.05.2020 17:35 |