|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Xring ma uszczelnienia w postaci x-ringa, a oringowy w postaci o-ringów. Chyba konstrukcja samego łańcucha i ogniw jest taka sama w obu przypadkach.
W Oringowym lańcuchu aby smar uciekł na zewnątrz musi on pokonać 1 gumową wargę, tak samo jak syf co chce wpaść do środka. W Xringowym masz 2 wargi gumowe. Więc dłużej trzyma smar w srodku, oraz dłużej żaden syf tam nie wpadnie. Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Olejarka łańcucha | VictorZ | Wszystko dla Afryki | 32 | 02.04.2024 16:43 |
olejarka łańcucha:) | Jacek12-j1 | Wszystko dla Afryki | 11 | 30.06.2014 20:15 |
Wytrzymałość skorupy kasku. | Maniok | Kaski | 13 | 17.04.2009 10:37 |
luz łańcucha? | kamol | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 16.05.2008 23:25 |