![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Chciałem nawet kupić swm-a ale poczytalm instrukcje i serwisowke. Tam są resursy jak w kącie czy innych motocyklach wyczynowych. Nie dziwne pamietajac z czego ten motocykl się wywodzi. Jak mam juz liczyc motogodziny to wolę konkretniejsze zabawki. WRR czy CRFL to zupełnie inna bajka sewisowo i uzytkowo ale niestety fun tez nie ten. W sumie z wymienionych zabawek testowalem kiedyś 2 dni WRe (jak wchodziła to miała bodajże 35 qcy) i bardzo fajnie mi się na niej latało, ale silnikowo, zawieszeniowo, porecznosciowo była gorsza od DRZE która wówczas miałem. W tej kasie można mieć prawie nową DRZ ze stanow, tyle że ta postrzegana jest przez wielu, zwykle gawedziarzy ale fama sie niesie, jako oldshoolowy komdon. I wydaje mi się ze to jej glowna wada.
Pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 116
Motocykl: Może kiedyś :)
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 9 min 9 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Wiesz, ja akurat kupuje sobie motorki żeby polatac a nie do przyszłej odsprzedaży.
Kumpel kupił wlasnie w miejsce kilkuletniej 690 nowgo Rs500R wiec będzie okazja protestować. Może, mimo euro4, będzie to jakaś sensowną opcja na nieco bardziej terenowego duala? Z drugiej strony przyjmując ze drezyna ko komdon to nawet nie wiem jak nazwać motorki typu WRR czy CRFL. Dziwne czemu tyle ludzi tym nimi rajcuje? Może chodzi o niskie zużycie wahy? Pozd rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() |
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 116
Motocykl: Może kiedyś :)
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 9 min 9 s
|
![]() Cytat:
Co do RS500R to mam w garażu huskę 501, czyli bliźniaczy sprzęt. I też myślałem, że zrobię z niego duala, wystrugałem bagażnik, takie tam... I za cholerę, to nie jest dual. To wyczyn, zero - jedynkowy. Dojazd po asfalcie? No niby się da, ale potem potrzeba sesji z psychiatrą. Zasięg 100km. A w terenie więcej funu mam na lekko zmotanej WR R, bo Huski zwyczajnie nie ogarniam jeżdżąc okazjonalnie. I WR paradoksalnie zasuwam szybciej. Poza tym w Yamaszce lejesz paliwo, robisz 200km na baku, i jedyna czynność serwisowa to myjnia. DRZ zjeździłem Gruzję, Armenię, Ukrainę - nie pasuje mi. Zawiecha do bani, pozycja do bani, silnik wcale nie jest mocniejszy niż w WR R. Takie to moje subiektywne odczucia. Komndon ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Honda CB500x 2019 | Louis | Honda - inna niż AT & NAT | 450 | 14.06.2024 08:17 |