|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Dukla
Posty: 102
Motocykl: 1290SAR,990S,SXC
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 17 godz 55 min 2 s
|
![]()
Takie czasy bylejakości.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,420
Motocykl: CRF250L * T7
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 36 min 29 s
|
![]()
W nowej CRF250L przednie koło też miało krzywą felgę przez luźne szprychy i musiałem centrować sam bo Honda uznała, że to jest w zakresie użytkownika, żeby dbać o naciąg szprych. Moto miało 900km na liczniku i nie uznali reklamacji gwarancyjnej, a ja nie miałem czasu się o to bić kolejne tygodnie.
Szybciej było wycentrować w garażu ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1117 | Wczoraj 09:45 |