|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]()
Zadzwoń do serwisu Hondy ARHER w Krakowie - może ci mechanik Adrian pomoże. Wie co robić bo miąłem to samo przy dokładnie takim przebiegu.
Generalnie czyszczenie czegoś tam w silniczku który steruje zmianą i ustawienie jakiejś tam krzywki. Kwestia przebiegu i syfu jaki się tam zebrał. Mi udało się ustawić bieg na 2 i dojechać tak do serwisu. Przy 1000 km miałem podobnie, z tym że po wyłączeniu i włączeniu zapłonu było ok. Aha, zacznij od przepchnięcia motocykla o około nawet metr, zmieni się położenie czujnika , czasami pomaga. Cytat:
Znam z autopsji, a i tak jej nie zamienię na manuala :-) Ostatnio edytowane przez wierny : 23.03.2025 o 06:38 Powód: Połączenie postów. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Zarejestrowany: Feb 2020
Posty: 9
Motocykl: RD03
![]() Online: 5 godz 43 min 34 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
naprawa silniczka dct , silniczek dct |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Skrzynia biegów. | mazurrd07 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 0 | 20.01.2017 21:34 |
Dwignia biegów | hero | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 4 | 24.08.2008 00:59 |