|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Koleś ewidentnie poniżej średniej sPryciarza spod budki z piwem ale jakiś obraz to oddaje. Tu jeszcze było magiczne kombo pojebanej komplikacji CRF z angielskimi akcesoriami i podwykonawcą bez pojęcia.
Koleś szuka kluczy, odkłada, znów szuka aj. Ale kiedyś boczek był na 3 śruby i już. Źle było? Trzeba to było zmieniać? Nie. T700 jakoś ma na 3 śruby i działa. Bez komentarza to zostawiam.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 32 min 9 s
|
![]()
Rozbierałem u siebie cały zadupek, mogę tylko potwierdzić, że lekko nie jest, trzeba wiedzieć, gdzie podważyć, gdzie pociągnąć i z której strony inaczej urwanie jakiegoś zaczepu gwarantowane.. pomocne są szczelinomierze
![]() |
![]() |
![]() |