Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09.06.2020, 20:06   #1
Robur82


Zarejestrowany: Jun 2020
Miasto: Łowicz
Posty: 191
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Robur82 jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 23 godz 17 min 37 s
Domyślnie

Odwiedziłem salon honda/huska/ktm i jest obraz tematu
Huska 701 LR, wersja z powiększonym bakiem o 12l co daje 25l, wysokie moto, nowoczesne ponad 70km, pięknbie prezentuje się
Za w pełni wyposażoną może 5 dyszek pęknąć, przynajmniej teraz w szczycie sezonu. KTM juz daje na 690 3tysie upustu, na huske jeszcze nie. Więc pewnie rynek leży. Tylko to ryzko awarii.

I II opcja, Honda XR650L 145kg ponad 60km mocy nówka szt sprowadzona z usa 35pln , szwagier dziś taka odebrał , jeździłem i to jest naprawdę duży motocykl i pieknie jedzie, aczkolwiek nie hamuje
lub z końcówką R prawie 70km 120kg, palona z kopki, rama alu, tylko nie wiem jeszcze jak tam będzie z możliwością montażu lampy tylnej i czegoś żeby uwiesić dobytek na 3tygodnie
Robur82 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.06.2020, 08:23   #2
Prince
 
Prince's Avatar


Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Prince jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 18 godz 8 min 49 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Robur82 Zobacz post

I II opcja, Honda XR650L 145kg ponad 60km mocy nówka szt sprowadzona z usa 35pln , szwagier dziś taka odebrał , jeździłem i to jest naprawdę duży motocykl i pieknie jedzie, aczkolwiek nie hamuje
lub z końcówką R prawie 70km 120kg, palona z kopki, rama alu, tylko nie wiem jeszcze jak tam będzie z możliwością montażu lampy tylnej i czegoś żeby uwiesić dobytek na 3tygodnie
XR L jak juz Dymkaaa napisał to żadne 60kuni . Bardzo daleko jej do tego. 60 może mieć(i potrafi więcej R) ale trzeba sobie odpowiedzieć na bardzo ważne pytanie. "Czy wybieram się na rajd czy wyprawę?" i kolejne" Jakie cechy w motocyklu wyprawowym sa istotniejsze niż moc?"
Uwielbiam swoją hondkę ale bez jaj- rajdówka na wyprawie? Bywało i tak ale trzebia mieć szczególną konstrukcję psychiczną. Przy okazji, zeby było sprawiedliwiej: R to nie żadne 120Kg.

Żaden ze mnie spec od wypraw, wystarczy spojrzeć jakie motocykle wybierali ci co zajmują sie lataniem tam częściej lub nawet zawodowo zajmują sie organizacją takich imprez. Ujebane łożyska dźwigienek zaworowych, zapchany filtr paliwa w baku, awaria pompy/wtrysku, ukruszone króćce złączek przewodów paliwowych, usterki elektryczne we współczesnym, to chyba nie są takie akcje które można jedną ręką se w byle ciemnej dupie ogarniać. Pewnie da sie ale im więcej masz- tym więcej zmartwień.

Ostatnio edytowane przez Prince : 10.06.2020 o 08:33
Prince jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.06.2020, 08:57   #3
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,171
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 7 miesiące 1 tydzień 6 dni 14 godz 18 min 48 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Robur82 Zobacz post
Odwiedziłem salon honda/huska/ktm i jest obraz tematu
Huska 701 LR, wersja z powiększonym bakiem o 12l co daje 25l, wysokie moto, nowoczesne ponad 70km, pięknbie prezentuje się
Za w pełni wyposażoną może 5 dyszek pęknąć, przynajmniej teraz w szczycie sezonu. KTM juz daje na 690 3tysie upustu, na huske jeszcze nie. Więc pewnie rynek leży. Tylko to ryzko awarii.

I II opcja, Honda XR650L 145kg ponad 60km mocy nówka szt sprowadzona z usa 35pln , szwagier dziś taka odebrał , jeździłem i to jest naprawdę duży motocykl i pieknie jedzie, aczkolwiek nie hamuje
lub z końcówką R prawie 70km 120kg, palona z kopki, rama alu, tylko nie wiem jeszcze jak tam będzie z możliwością montażu lampy tylnej i czegoś żeby uwiesić dobytek na 3tygodnie
Nie spodziewaj sie że stare Hondziny będą jeździć jak 701. Stare konstrukcje sprzed 20 lat nie hamują ale czy te hiper hamulce będą ci w terenie potrzebne? Ja bym nie miał wielkich obaw że klęknie takie 701 w doopie w KRG. To klęknie. Ktoś przyjedzie, zwiezie cię i się to reanimuje (albo i nie ). Przynajmniej będzie przygoda. Tam wszędzie są ludzie. W większości życzliwi i pomocni.
W tym roku spotkałem kilka sztuk 701 w wersjach z dużymi baniakami w KRG i z tego co się orientuję objechały bez problemów. 690 co była z nami kaprysiła ale nie tak żeby klęknąć (coś ciekło ze sprzęgła). Jak masz do wzięcia ładne XRL w dobrej kasie to bym poważnie rozważył. Dużej świni w Pamir bym nie zabrał. Mocy nie wykorzystasz a kopanie jak zdechnie pod górę mało ciekawe jest.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Tags
adventure , dzik , ktm 990 , wyprawa


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Chlewik dla Dzików, czyli "Wątek o motocyklach marki KTM powyżej 690 cm sześciennych" mirkoslawski KTM 570 10.04.2025 10:16


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.