|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 599
Motocykl: CRF1000L
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s
|
![]() Cytat:
![]() W życiu bym nie nazwał CB500X motocyklem terenowym, ale już adventure? Można by podyskutować. Zależy jak zdefiniujemy motocykl ADV. Jeśli ADV jest to motocykl do weekendowego upalania po lokalnych chaszczach i do epickich walk o zdobycie największego podjazdu w gminie, to faktycznie wypada blado. Natomiast jeśli motocykl ADV, to taki którym sprawnie i bezproblemowo okrążysz glob, nie unikając gruntowych odcinków, które zazwyczaj w takiej podróży nie przekraczają 10% całości, to cebula jest ADV ![]()
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Połamany
![]() |
![]()
Za połowę wartości cebuli można trafić zdrową 600-kę, która jest glebo i idiotoodporna. Nie widuję byłych trampkarzy na cebulach
![]() Niewątpliwie motorek ma zalety ale daleko mu do następcy trampka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 599
Motocykl: CRF1000L
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s
|
![]() Cytat:
Gdyby nowe cebule byłyby w cenach starych trampków, to może byś zobaczył ![]() A czy jest lepsza czy gorsza, to juz zalezy od indywidualnych preferencji i potrzeb. Ja bym się na Trampka nie zamienił, chociaż doceniam ten motocykl. ![]()
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Honda Riding Gear 2019 | darius | Gadżety / wyposażenie | 8 | 25.11.2018 18:28 |