Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.05.2020, 21:18   #1
Mavtm


Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Przeworsk
Posty: 100
Motocykl: RD07
Mavtm jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 16 godz 57 min 47 s
Domyślnie

Dzisiaj na przeglądzie diagnosta stwierdził, że mam lampy od angola. Zdziwiłem się konkretnie bo nawet nie przyszło mi do głowy by to sprawdzać. Jest to mój pierwszy moto i od razu celowałem w xrv. Odświerzyłem prawie całą elektrykę ale lamp nie ruszałem. Lampy są hella 2xH4 a mój rocznik to 95. Czy ma ktoś dane jak sprawdzić po oznaczeniach na lampie czy to faktycznie od anglika?

W temacie wymian H4 na ledy to nie byłbym zbytnim optymistą. Światło światłem ale trzeba pamiętać, że regulator napięcia pracuje nieco inaczej niż w samochodzie. Jeśli odchudzicie pobór mocy na odbiornikach to niestety więcej mocy będzie musiał wytracić regulator by utrzymać odpowiednie napięcie, a co za tym idzie większe będzie jego grzanie. I tak biedak lekko nie ma więc bym mu nie dokładał jeszcze. Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić.

Co do tych moich lamp to zauważyłem, że na szybach przy oznaczeniach HC/R jest strzałka skierowana w prawo patrząc od przodu. Lampy faktycznie kierują w górę strumień na lewe pobocze patrząc jako kierownik.
Mam nadzieję, że nie namieszałem za bardzo.

Dzięki z góry
Pozdr
Mavtm jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.05.2020, 05:23   #2
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 9,003
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 5 dni 14 godz 56 min 41 s
Domyślnie

Najprostsze sprawdzenie świateł to podjechać pod ścianę , asymetria ma iść na prawą stronę.
Z lampami ledowymi bywa często tak że instalują dodatkowy opornik który ma obciążać instalację by nie wyskakiwały błędy w przypadku instalacji z diagnozą.
I tak zwykły halogen np 55W lub led 5W +opornik = pobór 55W.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.05.2020, 21:26   #3
sizyrk
Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-)
 
sizyrk's Avatar


Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Lancaster UK
Posty: 746
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport BMW F650 GS BMW R1250 GS
Przebieg: 90 tys
sizyrk jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 2 godz 10 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Najprostsze sprawdzenie świateł to podjechać pod ścianę , asymetria ma iść na prawą stronę.
Z lampami ledowymi bywa często tak że instalują dodatkowy opornik który ma obciążać instalację by nie wyskakiwały błędy w przypadku instalacji z diagnozą.
I tak zwykły halogen np 55W lub led 5W +opornik = pobór 55W.
Na tych swiatlach :

90W drogowe
50W mijania
sizyrk jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
przygasajace swiatla oraz podswietlenie zegarow dexterek Układ elektryczny i zapłonowy 11 26.08.2014 17:46


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.