![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Skoro tak twierdzisz to wytłumacz czym się różni praca styków pod względem elektrycznym w przypadku gdy paliwo w pompie jest lub go nie ma.
Twój patent pracy pompy na stałe po kluczyku spowoduje że nawet po np wypadku i zagaśnięciu silnika pompa nadal pompuje paliwo np na rozgrzane kolektory. Lubisz wybuchy ? No chyba że ten włącznik/przycisk tylko przed rozruchem celem napompowania komór pływakowych , taki mam i ja od baaardzo dawna.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 27.04.2020 o 07:46 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
:O
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 684
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 dni 21 godz 25 min 16 s
|
![]() Cytat:
__________________
:O |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jak powinna działać pompa w AT | rambo | Uklad paliwowy i wydechowy | 35 | 03.11.2016 08:35 |
LC4 pompa paliwa | Evvil | Uklad paliwowy i wydechowy | 0 | 18.08.2016 16:56 |
Pompa paliwa. Za ile? | Pawel | Wszystko dla Afryki | 8 | 11.10.2011 11:31 |