Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22.03.2020, 19:49   #1
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

W TDR125 były światła postojowe

Stacyjka miała dodatkową pozycję i po przekręceniu oraz wyciągnięciu kluczyka paliły się światła. Dowiedziałem się tego na przeglądzie, jak facet chciał sprawdzić ich działanie

A co do samego napięcia to sprawdzane multimetrem na akumulatorze, czy woltomoerzem doczepionym do kabli od żarówki? Bo to ma znaczenie

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk
__________________
Zapraszam na YouTube , Instagram oraz Stronkę.
Pozdrawaim, Dawid z DMMotoAdventures
CzarnyCzarownik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.03.2020, 20:19   #2
Alibaba
 
Alibaba's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Hornówek
Posty: 85
Motocykl: RD07a
Przebieg: 72 000
Alibaba jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 3 godz 57 min 41 s
Domyślnie

bezpośrednio na akumulatorze multimetrem.
Dzięki Misza, to będę miał trochę rozbierania bo wszystkie kostki elektryczne już oczyszczone i moto poskładane

Ostatnio edytowane przez Alibaba : 22.03.2020 o 20:26
Alibaba jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.03.2020, 21:13   #3
Galar


Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 204
Motocykl: SD06
Galar jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 17 min 27 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał CzarnyCzarownik Zobacz post
W TDR125 były światła postojowe

Stacyjka miała dodatkową pozycję i po przekręceniu oraz wyciągnięciu kluczyka paliły się światła. Dowiedziałem się tego na przeglądzie, jak facet chciał sprawdzić ich działanie

A co do samego napięcia to sprawdzane multimetrem na akumulatorze, czy woltomoerzem doczepionym do kabli od żarówki? Bo to ma znaczenie

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk
W rusku też mam i są na legalu. W jednośladzie polskie prawo nie wymaga.
Galar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wydolność alternatora/układu ładowania. CzarnyEZG Układ elektryczny i zapłonowy 7 22.04.2014 20:37
gniazdko ładowania - z przekaźnikiem czy bez? Evvil Układ elektryczny i zapłonowy 8 01.08.2013 00:44
napięcie międzyfazowe na regulatorze napiecia Grucha Układ elektryczny i zapłonowy 12 21.06.2013 12:25
Zbyt Duże Zużycie Oleju WiesiekM Silnik, sprzęgło, skrzynia 51 26.07.2012 14:12
Znika napięcie w tripmasterze ToSt Układ elektryczny i zapłonowy 5 18.06.2011 23:06


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.