|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 26 min 3 s
|
![]()
padł mi starszy model z którego byłem zadowolony i nowy kupiłem w ciemno z przekonaniem, że marka garmin w cenie za niemal 2 koła gwarantuje podobny poziom a nawet lepszy, nie wziąłem pod uwagę, że może być odwrotnie.
owszem funkcje nowy model 396 ma lepsze ale wyświetlacz i dotyk wraz z jego precyzją to mocno na minus... niech każdy ocenia wg. własnych wymagań bo każdy ma inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Dziwi mnie nieco taka ocena. Używałem 550 przez chwilę, w 2016 roku kupiłem nowe 390LM z którym jeżdżę do dziś i jedyne co mogę potwierdzić to ekran który mógłby być bardziej czytelny w słońcu (ale jak podświetlenie max to zawsze widać). Z dotykiem nie mam problemów, wiadomo że nie działa to jak w smartfonie ale u mnie nie odstaje od 550.
Prowadzenie - zawsze się śmiałem ze garmin zapewnia trochę przygody. Niechcący sobie kiedyś ustawiłem trasę krętą we Florencji ![]() A poważnie jest offline i nie ma takich wspomagaczy jak mapy Google z których korzystam w aucie. Ale ja od moto nawigacji nie wymagam dużo, w razie potrzeby zawsze mogę telefon powiesić na kierownicy. Faktem jest że używanie map Google pod kątem szybkości przejazdu jest i będzie zawsze lepsze. Na codzień po mieście nie jeździłbym z Garminem - ale turystycznie czy mnie poprowadzi 3 min szybciej czy nie to nie jest dla mnie az tak ważne. Co mi się nie podoba? Waypointy. Sporo używałem 62 i 64s i tam zapisywanie waypointow było banalnie łatwe i można było na nie nawigować itp. Tutaj jest bardzo zubożone, z ograniczeniami i część mi się z tras nie zapisywała. Tego bym sobie życzył w lepszej wersji. Chyba 550 miała lepiej to rozwiązane. Zresztą, 550 to był sprzęt z czasów kiedy instrukcja do nawi miała 100 stron i były tam mocno zaawansowane funkcje. Później garmin poszedł w stronę upodobnienia moto nawigacji do swoich samochodowych produktów a tym samym uproszczenia wszystkiego. I tak powstało zumo 220 a później 390. I dalej 590 ale tu już Garmin rozbudował różne opcje. Znam takich co właśnie dlatego do dziś mają 550. Sam zastanawiam się czy i na co bym zmienił 390. Ale nie mam pomysłu który nie kosztuje 2,5k pln. W sumie starczyłby mi smartfon zapewne. Trochę się zajmuje GPSami i wyjmuje czasem zabytka lotniczego Garniaka z 1994 roku który sygnał łapie 5 minut przy czystym niebie ![]() Pozdrawiam Zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
garmin , zumo |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Garmin GPS MAP 66i | GregoryS | Inne | 12 | 17.08.2019 23:23 |
Garmin 60 csx | NUROFEN | Zastosowanie praktyczne | 25 | 07.05.2013 16:00 |