![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Z tego co pamietam to było wiele tematów koszowych, ludzie dorabiali sprężyny na zamówienie roznitowywali, nitowali, kombinowali - a i tak po kilku tysiacach się tukło.
Co do piłowania kosza pilnikiem to to samo robiłem w DR, podobno może pomóc trochę na problem z ciagnacym sprzęgłem. Jak sprzęgło zabiera non stop to chyba normalny jest problem ze znalezieniem luzu. U mnie sprzęgło było słychać jakoś od 120kkm, ale tylko na zimnym silniku i tylko na neutralnym. Sent from my SM-J600FN using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ocena styków | BIZON | Uklad paliwowy i wydechowy | 32 | 13.05.2017 08:39 |