Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.02.2020, 17:48   #1
44FG


Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
44FG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 45 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Majster Zobacz post
Miałem (mam?) dwa niechciane objawy w motocyklu gdy nie trzymam rąk na kierownicy. Trzepanie kierownicą w zakresie prędkości 90 - 75, głównie podczas hamowania silnikiem oraz tendencja do ściągania motocykla w prawo.
Telepanie kierownicy spowodowane jest kufrem centralnym, po zdjęciu kufra nie wystąpiło. Co do łożyska główki, gdy były lagi w półkach układ miał zbyt dużą bezwładność aby wyczuć nieprawidłowość. Jak zostały tylko półki to od razu czuć że za ciasno i bieżnie już dostały po dupie - mają już wyczuwalny dołek na środku Poluzowałem nakrętkę koronkową o jakieś 25 stopni, obraca się wszystko cacy i nie czuć już dołka. Po złożeniu przodu nie wyczuwam luzu na główce, liczę że będzie ok. Wydaje mi się, że to jest przyczyną ściągania.

Brak wyważenia przedniego koła pozostawię bez komentarza.
Ha. Pytam, bo zauważyłem u siebie wczoraj jak puscilem kierownicę tendencję do ściągania w prawo właśnie. Może to to samo co u Ciebie?
44FG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.02.2020, 18:03   #2
Majster
 
Majster's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 322
Motocykl: CRF1100 DCT ES
Majster jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 39 min 54 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał 44FG Zobacz post
Ha. Pytam, bo zauważyłem u siebie wczoraj jak puscilem kierownicę tendencję do ściągania w prawo właśnie. Może to to samo co u Ciebie?
Jak tylko uda mi się pojeździć to dam znać czy są efekty.
Majster jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.02.2020, 18:08   #3
44FG


Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
44FG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 45 s
Domyślnie

A byłeś już na serwisie po 1000km? Ja chcę podjechać w przyszłym tygodniu i zgłosić to znoszenie w prawo. Od razu bym im zasugerował co mają zrobić.
44FG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.02.2020, 18:37   #4
Majster
 
Majster's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 322
Motocykl: CRF1100 DCT ES
Majster jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 39 min 54 s
Domyślnie

Byłem. Mechanik zauważył, że jedna laga nie była idealnie z górną półką, wyrównał lecz bez zmian. Lubię dłubać sam, jak nie ogarnę to mam przyjechać. Jest tam zawodowy kierowca motocyklowy ale jak wieje "halny" to co sprawdzi?

Przy okazji, czy motocykl będzie znosiło gdy w jednej ladze będzie ustawione inne tłumienie (lub napięcie wstępne) a w drugiej inne? Do tej pory wydawało mi się, że parametry pracy (nastawy) w prawej i lewej ladze powinny być identyczne (ew. maksymalnie zbliżone) aby zwieszenie pracowało prawidłowo.
Majster jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.02.2020, 21:14   #5
44FG


Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
44FG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 45 s
Domyślnie

Nie będę udawał, że się na tym znam. Jestem tylko Handlowcem Hondy . Ale pojadę do ASO na pierwszy przegląd i poproszę grzecznie aby to poprawili
44FG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.02.2020, 22:29   #6
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Majster Zobacz post

Przy okazji, czy motocykl będzie znosiło gdy w jednej ladze będzie ustawione inne tłumienie (lub napięcie wstępne) a w drugiej inne? Do tej pory wydawało mi się, że parametry pracy (nastawy) w prawej i lewej ladze powinny być identyczne (ew. maksymalnie zbliżone) aby zwieszenie pracowało prawidłowo.
w ST1100 a take goldwing w jednej ladze nie ma amortyzatora wcale i jakoś nie ściąga...

może sprawdź n ustawienie tylnego koła
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.02.2020, 23:56   #7
Majster
 
Majster's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 322
Motocykl: CRF1100 DCT ES
Majster jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 39 min 54 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
w ST1100 a take goldwing w jednej ladze nie ma amortyzatora wcale i jakoś nie ściąga...

może sprawdź n ustawienie tylnego koła
Aha, nie wiem czemu coś sobie ubzdurałem, że lagi powinny mieć identyczne nastawy. Jako pierwsze sprawdziłem ciśnienia i ustawienie tylnego koła.
Majster jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.02.2020, 06:57   #8
Novy
Moderator
 
Novy's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Novy jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
Domyślnie

A propos ściągania w prawo to kiedyś ktoś pisał, że być może to wina DCT.
Jeśli dobrze pamiętam to właśnie taką skrzynię masz?

Mi też ściąga i też chyba w prawo.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Novy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rosja w 2020 bez wizy zz44 Kwestie różne, ale podróżne. 1 16.12.2018 22:42
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 10:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.