|
![]() |
#1 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,385
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
![]()
Też o tym pomyślałem.
Kiedy był wymieniany zestaw?
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,585
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 8 min 14 s
|
![]()
bardziej zwróć uwagę czy luz łańcucha jest taki sam przy obracaniu tylnym kołem.
Możliwe, że jest nierównomiernie zużyty i będzie falować, wtedy napinanie go nie ma sensu a jeżeli już to napinaj w najbardziej sztywnym miejscu. następnie sprawdź czy występuje to na każdym biegu w tym samym zakresie obrotów. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 23.02.2020 o 21:32 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) | paku | Kwestie różne, ale podróżne. | 11 | 23.06.2013 20:37 |