![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Często widziałem kable utlenione przy końcówkach. Ale po odcieciu kawałka izolacji kabelki zawsze były jak nowe. Może ten kabel jest w jakimś dziwnym miejscu i dziwnie ułożony, i to ma jakiś wpływ.
Skorodowane połączenie powoduje wzrost temperatury w tym miejscu, w ekstremalnych przypadkach idą kable z dymem. Warto przy okazji popatrzeć na 3 pinową kostkę od magneta przy regulatorze napięcia, wyczyścic, przepsikać sprejem do kontaktów ![]() Sent from my SM-J600FN using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przewody WN - wymiana? | CzarnyEZG | Układ elektryczny i zapłonowy | 0 | 24.03.2019 12:20 |
Przewody hamulcowe HEL | fotogregor | Hamulce, kola, opony | 8 | 10.04.2018 12:18 |
Zwarcie do masy. | Kali89 | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 14.10.2016 21:35 |
Przewody fazowe | Sqter | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 11.06.2015 12:09 |