|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,785
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Taka dętka w bezdętkowej to jest dobry pomysł?
1) jak mamy felgę bezdętkową, a założymy dętkę to podczas pompowania powietrze ucieka z opony przez wentyl. Dętka wypełnia całą oponę. 2) jak damy detkę i uszczelnimy wentyl to zamykamy powietrze w oponie. Więc jak pompujemy dętkę z uszczelnionym wentylem to dętka nie wypełnja całej opony, tylko tworzy tam się jakaś poduszka powietrzna? Czy jakoś źle rozumiem ![]() Sent from my SM-J600FN using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() nie do końca tak jest bo gdy pompujesz dętkę to ta najpierw musi cała wypełnić oponę i felgę zanim będzie w stanie wrzucić oponę na felgę a wszyscy wiemy, że spore ciśnienie jest do tego potrzebne więc wszystko powinno być ok.. "należy tylko nie wkładać dętki na założonej już oponie ![]() żartuje oczywiście.. dla pewności można przytrzymać w jednym miejscu oponę aby wymusić wypełnienie przestrzeni dętką. Sytuacja o której piszesz wystąpić może gdyby pękła ta dętka a powietrze zatrzyma opona... Przy zastosowaniu dętki wentyl musi być szczelny bo co nam z tego, że damy kołka jak i tak powietrze zejdzie nieszczelnym obsadzeniem wentylka, tyle, że dając nakrętkę na wentylek dociskamy całość do felgi więc problem z głowy Ostatnio edytowane przez mdxmd : 31.01.2020 o 18:51 |
|
![]() |
![]() |