|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,123
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
Tez uwazam ze demonizujecie. Litowka nie jest idealna, jak kazdy akumulator ma swoje... plusy i minusy. W zimie nie jezdze wiec utrata napiecie przy niskiej temperaturze nie boli, a male wymiary i masa sa dla mnie zdecydowanie plusem.
Tu jest fajny material: Best Motorcycle Battery? Lead-Acid v. AGM v. Gel v. Lithium by FortNine https://www.youtube.com/watch?v=3ywopGAXP-I&t=629s |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Łapanów
Posty: 333
Motocykl: RD03
Przebieg: 97546
Online: 1 tydzień 19 godz 2 min 56 s
|
Mnie interesuje odwrotna sytuacja:
Czy do instalacji elektrycznej, przystosowanej do ładowania akumulatora litowo- jonowego (6 Ah) można włożyć akumulator żelowy taki jak był stosowany w Afryce z lat 2016- 2017. Czy żelowy będzie niedoładowany? Czy jest inny prąd ładowania wyższy/ niższy a co za tym idzie czy jakieś elementy instalacji elektrycznej nie uszkodzą się?
__________________
... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ... |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 11:19 |
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |