![]() |
#11 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
W AT jeździłem na różnych dostępnych w tamtych czasach oponach. Zestaw MT21 przód i C02 tył mi odpowiadał najbardziej. W Tenerce montuje C17 na przodzie i C02 na tyle, nie wiem co to motozy, skoty czy inne dziwne z nazwy bo ich nie montowałem.
D952 założyłem tylko raz na próbę i wcale mnie nie zachwyciła, MT 21 wydaje się być najlepszą z homologowanych na których jeździłem. Może to kwestia przyzwyczajenia do zachowywania się na takiej czy innej nawierzchni, nie siadła mi i wiecej do niej nie wracałem. Jak ma być grubo w Tenerce na przód Goldentyre GT 216X a na tył Mitas XT 754 ( bez pasków ) , ale na tym zestawie nie ma jazdy po asfalcie. C02 to moim zdaniem najlepsza opona z jaką miałem do czynienia w rozmiarze 17 na tył do dużych, następnie MT 21 Rallycross jeśli występuje w rozmiarze 17 cala.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wyprawa po klepki Czałczescu, czyli Rumunia, czyli jak ty się dziecko nie boisz?! | zaczekaj | Trochę dalej | 151 | 07.06.2015 19:33 |
Łuny w Bieszczadach - czyli w 3 godziny śladem książki | czosnek | Polska | 12 | 14.04.2010 10:44 |