Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.10.2019, 15:14   #18
kurol
 
kurol's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: Kraków
Posty: 217
Motocykl: Yamaha ttr600 Bmw gs1150 Tenere 700 Bmw Gs1200LC Adv Bmw 1200 RT
kurol jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 7 godz 11 min 2 s
Domyślnie

W zwyklym Gs 1150 bez ABS'u jest alternator 70A.
Przynajmniej tak pisze na naklejce.
kurol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
DRZ 400 mało prądu Andrzej_Gdynia Inne - dyskusja ogólna 10 15.09.2013 23:42
kolejność przewodów z alternatora Baal Układ elektryczny i zapłonowy 13 10.12.2010 17:14
Dekiel alternatora Misza Silnik, sprzęgło, skrzynia 2 03.12.2008 08:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.