![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
Oznacza to, że któryś element sterowania DCT (może i silnika) nie działa poprawnie i komp zastępuje go jakimiś tam parametrami. To jest swego rodzaju tryb awaryjny, ale taki przy którym da się spokojnie dalej jechać. Na przykład - taki miałem objaw po jeździe dwa dni w deszczu. Okazało się, że wadliwy był zestaw przycisków sterujących na kierownicy (nie mogłem wymuszać zmiany biegu przyciskami). Wymieniony na gwarancji razem z wiązką. Kilka razy potem też mi się zapalił (bieg) i po odczytaniu kodu błędu, okazało się, że luźny jest kabel czujnika luzu. W serwisówce jest info jak odczytać kod błędu bez narzędzi. Bardzo pomocne. Wbrew opowieściom o potencjalnym ryzyku i nieadwęczerowości motocykli z dużą ilością elektroniki, te sprzęty wcale nie tak łatwo jest unieruchomić... w każdym bądź razie nie łatwiej niż wiekowe strucle ;-) |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klopot z wrzuceniem 3 biegu | Frank | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 5 | 03.05.2013 07:24 |
elektroniczny wskaznik biegu | chinol | Wszystko dla Afryki | 20 | 20.07.2009 12:43 |
wypadanie 5 biegu ? ? ? | zibiano | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 34 | 28.07.2008 09:50 |