|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 6 godz 26 min 9 s
|
![]()
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 32 min 9 s
|
![]()
ktoś testował inne panewki jak OEM? wybór i tak jest mały.... mi znany jest tylko allballs oraz JMT (tylko ślizgowe) zastanawiam się też z włożeniem blaszki 0.05mm pod panewkę ślizgową.
co do wytarć to u mnie przy 82.000km lewa anoda jest znacznie wytarta ale nie czuć progu prawa wytarcie a ok 2cm. Będę robić anodowanie później trzeba lagi zamontować odwrotnie bo wyciera się tylko z jednej strony i mam nadzieję zapomnieć już o tym. zastanawiam się nad anodowaniem tutaj https://wzl2.mil.pl/oferta/galwanize...owanie-twarde/ mogliby tylko sami sobie określić stop.... "Przy zamówieniu usługi anodowania twardego należy podać: Stop z jakiego wykonane są detale Stan utwardzenia stopu Grubość powłoki Wskazanie miejsca kontaktu elektrycznego Rysunek techniczny" |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dolna półka - czy będzie jeszcze żyć? | peter8700 | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 21.06.2017 23:13 |
Dolna półka??? | Jacek12-j1 | Wszystko dla Afryki | 23 | 27.05.2014 22:22 |