Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16.07.2019, 15:39   #1
Grzechu2012
 
Grzechu2012's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 890
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
Grzechu2012 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 19 godz 26 min 47 s
Domyślnie

Miałem podobnie ale obwiniam brudne/mokre styki czujnika/sondy w wydech
Raz się zdarzyło w tamtym roku, do tej pory spokój
__________________
www.grzechunakolach.pl
Grzechu2012 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.07.2019, 22:20   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 32 min 9 s
Domyślnie

może warunki pracy wyszły poza mapę ECU po prostu było zbyt gorąco na odkręcanie gazu na max'a skoro to dzieje się wyłącznie w upalne dni... pozostaje czekać na ocieplenie
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Tags
crf1000l , silnik


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Spadek obrotów, dławienie silnika jasha Uklad paliwowy i wydechowy 106 20.08.2024 21:18
Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) paku Kwestie różne, ale podróżne. 11 23.06.2013 20:37
lekkie dławienie poniżej 3000 obr Africa Uklad paliwowy i wydechowy 17 16.03.2011 00:17
Dławienie na niskich obrotach - Cuda nie widy! Kishon Uklad paliwowy i wydechowy 20 15.08.2009 01:22


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.