|
|
|
|
#1 |
![]() |
No tak, ale w ATAS pewnie będzie inaczej z tymi plastikami.
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s
|
Jak chcesz to wyślę Ci na
a fotki z odpowiednich stron Haynesa z opisem i kolejnością demontażu - choć ja zdemontowałem te plastiki na czuja zanim kupilem książkę i powiem Ci, że nie jest to wielka filozofia - przede wszystkim trzeba odkręcić wszystkie wkręty stalowe i wyjąć kołki plastikowe a potem delikatnie wyciągać plastik zewnetrzny.Obserwuj jak sie wysuwa z mocowań i odpowiednio dostosowuj siłę Robilem to 2 razy i nie polamałem plastików . |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
Jeśli możesz mnie wspomóc fotkami to dawaj. Prześlę na Priv mail adres
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 48 min 23 s
|
Panowie,dajcie prosze namiar gdzie moge dobre uszczelniasze kupic.Co doladnie wpisac w wyszukiwarce?
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Filtry gąbkowe dla Xrv750 -powrót tematu | Franz | Wszystko dla Afryki | 131 | 22.06.2010 22:50 |