|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 4 godz 24 min 42 s
|
![]()
Nie uszczelki, a złe śruby dokręcające głowice a w zasadzie brak podkładek pod nimi.
http://www.ktm950.info/how/Orange%20...ve_adjust.html tu jest opisane co zrobić. Ogólnie w dziku podobało mi się to że zawsze było coś do pogrzebania i człowiek się nie nudził.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Ostrowiec Św.
Posty: 475
Motocykl: KTM 640, NAT
![]() Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 51 min 36 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 4 godz 24 min 42 s
|
![]() Cytat:
Chyba że się wybierasz do mongolii czy innego kazachstanu to wtedy trampek. W każdym innym przypadku dzik. tommi Ja bym skłaniał się ku tańszemu, bo za 6 tyś. wymienisz pół moto na nowych częściach z KTM i będziesz wiedział co masz I przy okazji wypłać typowi płaskiego za ten chiński tłumik... Najważniejsze jest nie oszczędzać na serwisie. O dzika trzeba dbać należycie to się odwdzięczy.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 03.07.2019 o 16:15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,909
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 18 godz 37 min 40 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]()
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
|
![]() |
![]() |