![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lubichowo
Posty: 109
Motocykl: CRF 1000L
Przebieg: 40000
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 15 godz 58 min 5 s
|
![]()
Miałem ten sam problem i przy kupnie uważałem że kufry są najważniejsze, jeżdżę głównie z plecakiem . Przy kupnie NAT zdecydowałem się na komplet kufrów z dodatkowymi torbami sw-motech. Do samych kufrów nie można się przyczepić na moje oko solidna jakość, tylko co z tego jak dopuszczalne obciążenie NAT coś około 190 kg, a same kufry z stolażem to prawie 20 kg , do tego dwie osoby w ciuchach motocyklowych które też swoje ważą, a gdzie jakiś namiot śpiwory itp. Teraz uważam, że bez interwencji w orginalne zawieszenie NAT nie nadaje się do takiej turystyki we dwoje
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
kufer centralny | mucha_dub | Wszystko dla Afryki | 10 | 17.07.2014 17:26 |
Kufer centralny | Terrorr | Wszystko dla Afryki | 17 | 03.06.2012 20:48 |
kufer centralny | zadra | Wszystko dla Afryki | 3 | 09.03.2012 21:19 |