Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27.06.2019, 11:39   #1
pumabit


Zarejestrowany: Nov 2015
Posty: 17
Motocykl: CB1000R, CRF1000L
pumabit jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 5 godz 33 min 30 s
Domyślnie

Mam to samo i co najgorsze chyba od nowości, mdxmd jak się za to zabrałeś? Sprężonym powietrzem, płynami czy jak?
pumabit jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.07.2019, 11:39   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,581
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 57 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał pumabit Zobacz post
Mam to samo i co najgorsze chyba od nowości, mdxmd jak się za to zabrałeś? Sprężonym powietrzem, płynami czy jak?

skoro od nowości to raczej przyczyna jest inna....

pytanie czy występuje wyłącznie podczas nagrzewania się silnika a później zanika czy jest odwrotnie zimny cisza i później pojawia się i nie znika nawet po przejechaniu kilku lub więcej km?
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.07.2019, 15:48   #3
pumabit


Zarejestrowany: Nov 2015
Posty: 17
Motocykl: CB1000R, CRF1000L
pumabit jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 5 godz 33 min 30 s
Domyślnie

To występuje podczas rozgrzewania silnika i jest dokładnie takie samo jak na filmie no może trochę mniej słyszalne. A czy od nowości to nie jestem na 100% pewny. Przelatane mam już 15000km, przywykłem i stwierdziłem że ten typ tak ma, aż do twojego filmu.
pumabit jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.07.2019, 12:32   #4
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,581
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 57 min 25 s
Domyślnie

podczas nagrzewania się silnika na postoju czasem też to występuje ale kiedy moto się przegoni to już znika, czasem pojawia się jeżeli długo jadę np. na 1 biegu ale nie jest to już praktycznie słyszalne w zamkniętym kasku.

i wygląda na to iż jest to normalne, w niektórych warunkach temperatury/wilgotności/jakości paliwa ecu tak bardzo tnie mieszankę , że lekkie dzwonienie pojawi się ale nie jest to specjalnie dokuczliwe i słyszalne bo wcześniej dzwoniło mi, że hej! i zawsze po nagrzaniu silnika i nie znikało.

Teraz u mnie obecnie praktycznie to nie występuje. Nie nagrzewam też silnika tylko od razu jadę, ewentualnie do 1 kreski.

Bardzo ważne jest aby wszelkie elementy układu zapłonowego jak fajki, świece, zawór doprowadzający powietrze do dopalania spalin oraz same zawory blaszkowe były sprawne. Na koniec można podejrzewać luzy zaworowe i synchronizację. (ale wyłącznie w sytuacji jeżeli to klikanie jest cały czas)

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 15.07.2019 o 10:43
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) paku Kwestie różne, ale podróżne. 11 23.06.2013 20:37
malowanie silnika? malikut Silnik, sprzęgło, skrzynia 81 29.12.2011 03:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.