![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
U mnie w aucie (głowica z głęboko schowanymi świecami) na taką przypadłość tymczasowo pomagała kąpiel fajek w WD40, a docelowo dodatkowy kapturek gumowy naciągnięty na fajkę aż do podstawy świecy.
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: May 2019
Miasto: Rzeszów / Łańcut
Posty: 9
Motocykl: RD03
![]() Online: 18 godz 5 min 11 s
|
![]()
CzarnyEZG ten kapturek gumowy na fajkę to naciągasz na ten już istniejący co jest na spodzie fajki czy ściągasz ten istniejący i zakładasz nowy dłuższy, który sięga do nasady świecy i lepiej ją izoluje ?
Pamiętasz z czego podebrałeś ten dłuższy kapturek? z którego modelu fajki? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przebicie na fajkach | BLOB | Układ elektryczny i zapłonowy | 15 | 08.10.2010 10:53 |