|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,248
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 5 godz 57 min 11 s
|
![]()
No to jak nie strącisz rantów do środka, to felgę powyginasz i nie założysz. W rantach w środku jest drut i to się nie naciągnie ani milimetr. Nie dziwne że nie dałeś rady.
W terenie masz do zrzucania rantów z krawędzi felgi nóżkę boczną motocykla, własne nogi i masę własnego ciała. To się musi udać. Wulkanizatorzy jakby tak nie robili, toby rozerwali maszyną oponę i tyle byłoby z wymiany. Ostatnio edytowane przez MrWaski : 12.06.2019 o 00:43 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 114
Motocykl: CRF1000 DCT
![]() Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Podrzućcie proszę jakiś film instruktażowy do zbicia opony kosa boczną. thx
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Rzeczywiście nie ma nic co by można zobaczyć?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przelewa paliwo w terenie | SóHY | Uklad paliwowy i wydechowy | 12 | 19.08.2012 15:00 |