![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
W FJ1100 "system" działa od dwóch warunków:
1) przy dużej prędkości, czas pracy kieunkowskazów zależy od dystansu, 2) przy małej prędkości, czas pracy kierunkowskazów zależy od czasu. Rozwiązanie Yamahy sprzed 35 lat. Może w NAT również występuje taka kombinacja? - czytając post powyżej występuje ![]() Ps.: Przy czym w FJ przy zastrzymaniu np. na skrzyżowaniu kierunkowskazy się nie wyłączają - NIGDY, dopiero po pewnym czasie za skrzyżowaniem. W praktyce to dość długi czas, albo ja wolno nie jeżdżę... i zwykle wyłączam, bo musiałbym pół osiedla przejechać na kierunkowskazie. Natomiast przy zjeździe z autostrady kilkaset metrów kierunki działają. Jest to bardzo wygodne. Z tego co wiem, FJ1200 już tego nie miała... podobnie jak antynurków. Ostatnio edytowane przez Lis : 07.06.2019 o 10:48 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,581
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 57 min 25 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Szyba os ATAS vs. ori wysoka | madafakinges | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 46 | 24.04.2021 06:46 |
Gmole nat/atas | Dario | Gadżety / wyposażenie | 3 | 18.03.2019 22:55 |
Tank Bag ATAS | muszel72 | Gadżety / wyposażenie | 10 | 22.01.2019 12:10 |