|
![]() |
#1 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
Przy okazji wymiany widelca w mojej NATce miałem wreszcie okazję przejechać się tytułową Hondą.
Mały (w porównaniu do NAT), filigranowy motorek, ale jedzie się się całkiem przyjemnie. Co mi przeszkadzało to dość duże ugięcie nóg w kolanach oraz brak regulacji klamki sprzęgła. Nieosłonięty filtr oleju na wierzchu (od przodu) i jazda w terenie to proszenie się o kłopoty. IMG_20190523_161756.jpg IMG_20190523_162518.jpg IMG_20190523_161815.jpg
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 599
Motocykl: CRF1000L
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 38 s
|
![]() Cytat:
Jeśli ktos ma ten motocykl, z założenia miejsko-szosowy, ochotę eksploatowac w terenie no to powinien zainwestowac w oslone silnik, która też dobrze chroni filtr oleju. W DL-u miałem to samo ale nie słyszałem o problemach z tym filtrem ani w CB500x (które są już na rynku od 2013) ani w Vstromach, które zbaczały z asfaltu. Trzeba pamiętać, ze jest to motocykl budżetowy ale ma wszystko co jest niezbędne. Każdy tą bazę może rozbudować do własnych potrzeb ale też nie musi wydawać kasy juz na starcie na rzeczy z których i tak nie będzie korzystał.
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Honda Riding Gear 2019 | darius | Gadżety / wyposażenie | 8 | 25.11.2018 18:28 |