Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.05.2019, 18:00   #1
Novy
Moderator
 
Novy's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Novy jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
Domyślnie

Przy okazji wymiany widelca w mojej NATce miałem wreszcie okazję przejechać się tytułową Hondą.
Mały (w porównaniu do NAT), filigranowy motorek, ale jedzie się się całkiem przyjemnie.

Co mi przeszkadzało to dość duże ugięcie nóg w kolanach oraz brak regulacji klamki sprzęgła.
Nieosłonięty filtr oleju na wierzchu (od przodu) i jazda w terenie to proszenie się o kłopoty.

IMG_20190523_161756.jpg

IMG_20190523_162518.jpg

IMG_20190523_161815.jpg
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Novy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.05.2019, 20:44   #2
Louis
 
Louis's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 599
Motocykl: CRF1000L
Louis jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 38 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Novy Zobacz post
Przy okazji wymiany widelca w mojej NATce miałem wreszcie okazję przejechać się tytułową Hondą.
Mały (w porównaniu do NAT), filigranowy motorek, ale jedzie się się całkiem przyjemnie.
Co mi przeszkadzało to dość duże ugięcie nóg w kolanach oraz brak regulacji klamki sprzęgła.
Nieosłonięty filtr oleju na wierzchu (od przodu) i jazda w terenie to proszenie się o kłopoty.
Dla wyższych raiderów sa dostępne sety obnizające podnóżki, likwidują ten problem. Regulacji klamki nie ma, mi nie przeszkadza, jak zacznie akcesoryjnych sa dziesiątki, do tego klamka chodzi to jak masełko, nie wiem czy to zasluga tego sprzęgła antyhoppingowego ale w poprzedniej wersji chodzilo ono tez ładnie ale nie az tak.
Jeśli ktos ma ten motocykl, z założenia miejsko-szosowy, ochotę eksploatowac w terenie no to powinien zainwestowac w oslone silnik, która też dobrze chroni filtr oleju. W DL-u miałem to samo ale nie słyszałem o problemach z tym filtrem ani w CB500x (które są już na rynku od 2013) ani w Vstromach, które zbaczały z asfaltu.
Trzeba pamiętać, ze jest to motocykl budżetowy ale ma wszystko co jest niezbędne. Każdy tą bazę może rozbudować do własnych potrzeb ale też nie musi wydawać kasy juz na starcie na rzeczy z których i tak nie będzie korzystał.





__________________
Louis, motocyklista niedoskonały.
Louis jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Honda Riding Gear 2019 darius Gadżety / wyposażenie 8 25.11.2018 18:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.