Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.03.2019, 13:16   #7
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Chyba juz wszystko co wazne zostalo tu powiedziane, wiec zostaje tylko potwierdzic i zyczyc powodzenia. Doda bym jeszcze przejechaniem tego wlasciwym gwintownikiem liniowo przez osobe posiadajaca wiedze i reke do tego. Jesli faktycznie 1/3 jest uszkodzona to da sie to jeszcze uratowac jednak to nie bedzie to co byc powinno. Gdy by doszlo do sciagania glowicy to zrobil bym tuleje z obsadzeniem odpowiednim tak by scwieca wrocila dokladnie w pierwotne miejsce. Doswiadczylem na wlasnej skorze ( co prawda w silniku turbo) jak wazny jest punkt zaplonu, Po przeniesieniu go okolo 3mm w gore spalilo elektrode swiecy irydowej :/
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
[S] Mocowanie gniazda USB do AT redneck Dział Producentów i Dostawców 32 17.04.2018 01:58
montaz fajki od swiecy Skydiverek Regularne czynności serwisowe 7 17.05.2012 23:46
Orle gniazda i Błędowska torak Umawianie i propozycje wyjazdów 15 08.07.2011 07:35
Ciekawa propozycja montażu gniazda zapalniczki Cwiru Wszystko dla Afryki 13 02.04.2011 20:24


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.