![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
To działaj i daj znać jak zrobisz, czy wyszło tak jak chciałeś. Arica nigdy nie miała seryjnego zawieszenia przystosowanego do offu, żadna. Po SE nie ma nic, pozostaje tylko wspomnienie precyzji zawiasu w krzaczoarch. Albo raz wydasz kasę i zrobisz to profesjonalnie, albo powkurwiasz się sezon/dwa. I zaczniesz myśleć o zmianie, nie ma innej drogi żeby mieć odpowiedni zwieszeniowo i fajnie robiący ciężki motorek do offa.
Powodzenia w udoskonalaniu, ja to mam już za sobą, kilkanascie pociętych i zgrzebanych motorków, worek kasy poszedł na to w pizdu. Dziś analizując to wszystko, myślę sobie ze mógłbym za to co wydałem na przeróbki pojechać na motorku w wiele egzotycznych miejsc na świecie o których marzyłem. Od jakiegoś czasu mam 27 letnią dryndę w której w zawieszenie włożyłem ponad trzy krotną jej wartość i na tym zakończyłem zabawę ![]()
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Upgrade hamulcowy | iwan | Hamulce, kola, opony | 17 | 12.09.2014 21:26 |
Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe | Adagiio | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 10.03.2009 22:00 |