![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,001
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 37 min 30 s
|
![]()
dziś pierwsze 250 km... dużo offu..
wnioski.. Wymiana sprężyn to podstawa.. idzie jak dziki.. tylna spręzyna 130.. nieco twardawa.. ale Idzie ją.ustawić.. SAGi prawidłowe.. świetnie wybiera.. w końcu trakcja w Offie - Super.. jedyne co .. to teraz brakuje tłumienia.. trzeba robić setting Polecam żadne progresy od hyperpro.. chyba ze asfalt tylko liniowe mocniejsze spręzyny. z przodu wsadziłem 10,5 od adreanii poduszka powietrzna zmalała z 95mm na 35mm ![]() trzebabyło ściągac.. zatem jest duża róznica w ilości metalu w ladze.. ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Progresów nie zakłada się do offa, wybrałeś dobrą opcję z tymi liniowymi. Jak tylna sprężyna trochą twarda to może być słabo z trakcją szczególnie na podjazdach z kamieniami bo będzie źle wybierał , jesteś przekonany że setingiem to ogarniesz ?
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,001
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 37 min 30 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
To działaj i daj znać jak zrobisz, czy wyszło tak jak chciałeś. Arica nigdy nie miała seryjnego zawieszenia przystosowanego do offu, żadna. Po SE nie ma nic, pozostaje tylko wspomnienie precyzji zawiasu w krzaczoarch. Albo raz wydasz kasę i zrobisz to profesjonalnie, albo powkurwiasz się sezon/dwa. I zaczniesz myśleć o zmianie, nie ma innej drogi żeby mieć odpowiedni zwieszeniowo i fajnie robiący ciężki motorek do offa.
Powodzenia w udoskonalaniu, ja to mam już za sobą, kilkanascie pociętych i zgrzebanych motorków, worek kasy poszedł na to w pizdu. Dziś analizując to wszystko, myślę sobie ze mógłbym za to co wydałem na przeróbki pojechać na motorku w wiele egzotycznych miejsc na świecie o których marzyłem. Od jakiegoś czasu mam 27 letnią dryndę w której w zawieszenie włożyłem ponad trzy krotną jej wartość i na tym zakończyłem zabawę ![]()
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Upgrade hamulcowy | iwan | Hamulce, kola, opony | 17 | 12.09.2014 21:26 |
Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe | Adagiio | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 10.03.2009 22:00 |