Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.02.2019, 13:32   #11
miotacztruskawek
 
miotacztruskawek's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2018
Posty: 153
Przebieg: Rosnący
miotacztruskawek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 3 godz 47 min 13 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał dzinks Zobacz post
I tu się zgadzam. Wcześniej też wydało mi się że wszystko jest ok dopóki nie jechałem w offie kilkadziesiąt km za Madą i Machonim. Kilka razy jak nie trzymałem mocno nogami Moto to wywaliło by mnie z kozła. Później już się pilnowałem ;-)
Im szybciej jedziesz, tym więcej tłumienia potrzebujesz . Dlatego zawieszenia w sportowych samochodach są tak sztywne .
miotacztruskawek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Upgrade hamulcowy iwan Hamulce, kola, opony 17 12.09.2014 21:26
Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe Adagiio Rama, zawieszenia, napęd 8 10.03.2009 22:00


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.