|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 1,440
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 15 godz 46 min 58 s
|
Co do MT 21
Ja tez uwazam ze to swietna opona. U mnie na XT660Z znikala w oczach. Fakt ze na ostro offowym wyjezdzie, ale kupilbym je jeszcze raz, i jeszcze raz... Obecnie mam komplet Bridgestone TW 301/302 i naprawde fajnie sie sprawdzaja w kazdych warunkach, jest trwala, nie tak offowo agresywna jak MT 21, co zwlaszcza na przedniej oponie czuc, ale na wyjazd gdzie licza sie i mozliwosci opony (bez hardkora) i jej trwalosc to jest fajny wybor. Podobnie do MT21 sprawowaly mi sie Micheliny T63 ale byly drozsze. |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Dukla
Posty: 108
Motocykl: 1290SAR,990S,SXC
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 2 godz 47 min 3 s
|
Cytat:
Też tak myślałem, ale po drugim tyle odpuszczam te gumy. Nie mam czasu ani hajsu na zmianę opony co tysiąc km. Przód wytrzymał niecałe 4. Przy 2 tys obrócony bo zaczął ząbkować. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zakonserwowany
![]() |
MT 21 to bardzo dobra opona na której jeździłem dużymi moto, to że się szybko zużywa znaczy że dobrze klei. Twarde opony są słabe po za rozgrzanym asfaltem, ale można na nich robić stosunkowo duże przebiegi.
Jak chcesz po asfalcie dojazdówkę w sierpniu przy upałach to każda kostka szybko się skończy, pozostają Ci jakieś uniwersalne niby kostki, tylko jak trafisz mokre błotne odcinki to nie będzie jazdy a zacznie rodeo.
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|