![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#40 |
![]() Zarejestrowany: May 2016
Miasto: Orzesze
Posty: 37
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 10 godz 31 min 28 s
|
![]()
Mierzyłem ramę w swoim TA - metodą "na sznurek" ...
"na sznurek" - czyli współpłaszczyznowość kół (czy są w jednej płaszczyźnie) i rownoległość płaszczyzn koła przedniego i ramy (a więc czy główka ramy nie jest skrzywiona), + pomiary całej ramy z poziomicą, da się - z bardzo dobrym skutkiem, jednak wymaga to rozebrania motocykla z wszystkich części i co najmniej 2 godzin czasu, spokoju, pomyślenia, Przy zakupie trudno to zrobić - trzeba jechać na pomiar, Można sprawdzić czy motocykl nie jest po wypadku (wybite odbojniki, ślady szlif'u) - lub zmusić sprzedającego do podpisania odpowiedniego oświadczenia. ściąganie też jest sygnałem ... ale ściągać może z wielu powodów - przykład: ściąga na rondzie - ściąga, bo tylna oś jest ustawiona krzywo przy regulacji łańcucha. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tylny dodatkowy błotnik (wydzielone ze sprzedaży) | Novy | Gadżety / wyposażenie | 17 | 05.01.2021 14:54 |