![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
Bez wrzucenia na maszynę do pomiaru ramy to przy małym skrzywieniu ie jest możliwe 100% stwierdzenie, że rzeczona rama jest krzywa.
Przyczyn ściągania może być wiele innych. Niesprawne przednie lagi, złe osadzenie lag w półkach, nieosiowe zamontowanie kół. Jasne, że jak jest skoszona główka, widać spawy, pęknięcia itp to w porządku. Ale przy małych odchyleniach takie stwierdzenie nie może być stwierdzeniem na 100%.
__________________
Wolniej ale dalej Cierpliwości |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tylny dodatkowy błotnik (wydzielone ze sprzedaży) | Novy | Gadżety / wyposażenie | 17 | 05.01.2021 14:54 |